Persoane interesate

miercuri, 17 august 2011

Masuratori lunare

A mai trecut o luna si pe data de 9 august am fost la masuratorile lunare.
La 4 luni si o saptamana, mamica se prezinta cu 1,5 kg in plus si 88 de cm in talie.
Multicel mi se pare mie si de acum nu ma mai mir de ce blugii nu ma mai incap! Noroc ca-i vara si rochitele sunt la putere!
Kg in plus nu am prea multe, doctorii sunt cam suparati pe mine ca nu ma ingras, asa ca toata lumea ma innebuneste ca trebuie sa mananc. Cat pentru unul, cat pentru doi, numai sa mananc! Parerea mea: mananc destul! si ca ar trebui sa dorm. Normal, cum se spune la noi in tara, tot pentru doi.
Dar nimeni nu tine cont ca dupa 2 zile de stat in pat, coloana mea se revolta. Nu mai vorbesc de muschi, care si asa sunt atrofiati. Cum sa nasc euusor si natural, daca legumizez?

Bebe e maricel si el, mai mare cu 3 zile ecografic decat calendaristic, masoara cam 15 cm ( a crescut 5 cm in 4 saptamani, fat-frumosul mamii) si cantareste cca. 244 de grame!
Se misca intr-o veselie, inghionteste atunci cand nu ii convine potitia de somn si, dupa 2 zile de greata, am constat ca nu ii place salamul de sibiu. Sau cascavalul. Sau babicul?
Si pentru ca au trecut cele 2 saptamani intre pozite, aratam si burtica la 18 saptamani fix.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu