Persoane interesate

luni, 1 august 2011

13 Mai 20011- Sau prima zi din noua noastra viata!


Gata cu postarile introductive, fac acum o retrospectiva a momentelor de cand am aflat ca suntem o familie in extindere si pana in prezent.
La 2 saptamani dupa cununia civila, in timp ce caram sacii cu haine ai soacrei mele si ne aflam deja de o luna de zile in plin santier, construind la noua noastra casuta, cineva m-a intepat in burtica. Sa simt si sa nu cred!
Am asteptat cu emotie sa vina dimineata si am vazut....dublu! In momentul acela am simtit cum viata noastra ia o noua intorsatura: spre ceea ce am visat mereu!
Casa era in constructie, soacra a vandut apartamentul pentru a-si construi impreuna cu cumnata o casuta la 50 de m de noi si la o luna de zile, a venit si vestea ca au reusit si parintii mei sa vanda apartamentul pentru a-si construi si ei casuta in aceeasi curte. Asadar, tot clanul am renuntat la viata intre betoanele orasului si am ales, in schimb, viata la tara!

Am avut curand  si confirmarea sarcinii, cu un bebe cumintel, care parca a stiut ca avem treaba pe santier si cu nunta care se apropia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu