Persoane interesate

duminică, 7 august 2011

Cum sa te simti frumoasa

Trebuia sa pun un "?" la finalul titlulului, pentru ca intrebarea asta ma macina.
In anul 2011, toata lumea cauta sa fie cat mai moderna, sa fie cat mai bine imbracata.
Nici eu, graviduta fiind, nu vreau sa ma las. Pentru ca am asteptat aceasta perioada ani de zile, imi doresc sa ma bucur de ea si de burtica in dezvoltare. Sunt mandra de ea si vreau sa o arat, insa hainutele de gravida care se gasesc in oras (si nu, nu traiesc la capatul lumii) fac orice silueta sa arate ca un sac de cartofi.
Uitati un exemplu cu ceea ce pot gasi in magazine
Si,celebra camasa pentru burticute

Da, cam asta se poate gasi in magazinele autohtone...Imbracata asa ar trebui sa te simti fericita, increzatoare si sa iti iubesti corpul!
Norocul nostru, daca pot spune asa, este ca ne salveaza internetul!
Ce mi-as dori? Sa fiu gravida cat mai multe luni, pentru a ma putea bucura de silueta mea de viitoare mamica, in tinute care ma avantajeaza!
 Sau asa....

4 comentarii: