Persoane interesate

sâmbătă, 6 august 2011

Devenind mamica

Incep sa simt si eu, in sfarsit, ca sunt insarcinata!
La 4 luni si o saptamana, cred ca simt bebicul miscand. Spun cred pentru ca in cautarile mele pe internet despre cum se simt primele miscari ale micutului bebelus fiecare le descrie cum crede. Asa ca imi spun si eu parerea: pe 10 iulie a miscat prima data si am simtit niste bule de apa minerala. Am vrut sa trezesc taticul din dotare, dar cum era trecut de 3 dimineata mi-a parut rau. Am zis ca mai astept sa miste, dar se pare ca bebe a adormit instantaneu (poate isi pastreaza obiceiul acesta si dupa nastere pentru a-i face pe mami si pe tati fericiti) , caci eu nu am mai simtit nimic oricat am asteptat.
In alta seara am simtit iarasi ceva ce nu mai simtisem. Ca o bataie a ochiului, jos, in burtica. Bebe iar isi facea simtita przenta si de atunci m-a mai falfait in cateva randuri. E minunat sa simti cum mogaldeata mica isi face simtita prezenta. Deocamdata timid, dar ne vom face noi mari!
 Si pentru ca simptomele sarcinii au venit buluc peste mine, a aparut si colostrul. Asa ca, in urma cu vreo 2 zile ma uitam uimita cum tricoul meu este un pic umed in dreptul sanilor. Nu imi venea sa cred ca licoarea minunata care imi va hrani si creste puiul deja a aparut. M-am bucurat, dar au aparut si grijile! Trebuie sa achizitionam pad-uri absorbante pentru sani si sa fiu ceva mai atenta, pentru ca am observat ca scurgerea apara cand nici nu...te astepti :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu